понеделник, юни 07, 2010

Ако разбереш

Ако разбереш каква съм
ще ме обичаш ли така?
Ако чуеш викам ли насън
ще искаш ли да си навън?
Ако виждаш смехът ми всеки ден
ще се замислиш ли какво е вътре в мен?
И ако откриеш тъмнината там,
където мислил си, че е смеха,
ще погледнеш ли отново ти насам?

Мислиш си познаваш истинската мен
това, което правя всеки ден
разчиташ всичките ми движения
и мислиш няма фалшиви положения.
За теб съм както винаги безгрешна
не съществува думата "безутешна"
толкова права и перфектна,
а дали представа ти не е поне мъничко дефектна?

Е, ако аз сега пред теб застана
и с мълчанието престана,
тогава ще видиш истинската ми същност -
Още ли си тук и ме слушаш, всъщност?

И ако тогава още продължаваш да ми вярваш
и за притеснението таено ми прощаваш,
значи си достоен мой приятел
на моето сърце - траен обитател.

15.05.2010 (събота)

1 коментар:

Анонимен каза...

Добре казано!
Но може ли да те попитам дали правиш описаното в края? Откриваш ли се? И защо си мислиш, че е толкова страшно?
Не те познавам, но оставам с впечатлението, че не го... и знам, че не е моя работа, но ще си позволя да ти дам съвет. Или по-скоро идея за експеримент.
А именно да опиташ да го правиш по-често. Хората понякога са изненадващи (положително) същества. Но това не означава да не подбираш. Винаги подбирай! Но не с ума си, а със сърцето си, с интуицията си.
Позволи си го... няма какво да загубиш. Или ако трябва да сме по-точни... има, но е по-малко от това, което можеш да спечелиш.
Успех! Продължавай да пишеш!
Поздрави,
Ива!