вторник, юни 10, 2008

Не мога да избягам

Не мога да избягам. Kолкото и да искаш не мога. Не мога да избягам от чувството си към Теб. По-силно е! Колкото и усилия да направих, накрая всичко се връщаше. Колкото и да не исках да страдам повече и да ме боли, не можех да спра. И колкото повече се опитвах да го заглуша, то все по-силно извираше от най-дълбоката част на съществото ми. Какво да направя повече? Безсилна съм. Не мога да го спра, а не мога и да Ти го дам. Страшно е. И боли. А искам да избягам от този порочен кръг. Искам, а не виждам изход. Явно съм обречена да Те обичам. И да страдам...
Опитах се да не мисля за Теб – но мислите ми нахлуваха с такава сила, с каквато ги спирах.
Опитах се да не се интересувам за Теб – но без да исках Те търсех. По навик.
Опитах се и да не Те търся – но Те намирах – във всяка моя мисъл.
Виждаш ли как се затваря порочния кръг? И колко е непроницаем. Жесток. Като най-унищожително изпитание стои пред мен.
Не мога да избягам от Теб. Не мога да избягам от онова “Обичам Те”, което крещи цялото ми същество след Теб. Аз съм заложница на това “Обичам Те”. И само Ти можеш да ме освободиш от този затвор. Пусни чувството да полети към Теб. Позволи ми да Те обичам.


11.08.2007 (събота)

Няма коментари: