събота, май 03, 2008

Сънувай сън без мен

Искаш да Ти обясня за своя страх?
Добре, ела и се сгуши във мен
рано е още но зимно е тъмно от часове
залепи ухо до сърцето ми
заспи и си пожелай тази нощ
да сънуваш сън
без мен.

земя
луковица от лале
лампа с насочена светлина
куче
котка
разплакано
усмихнато
дете
без мен

легло
сняг
ръка
сухи
влажни
устни
небе
без облаци и
с облаци около
залезно слънце
без мен

бетонно стълбище
червена
кола
трева
под снега
керемида
счупена
сврака
на черешата
цъфнала
окапала
без мен

луна
море
ръка
целувка
суха
влажна
страстна или
за довиждане
милувка
под извивката на гърдата
без мен

синя стая
магнитчета
на хладилника
пелин долят
във чаша
от ром
думи
до среднощ
без мен

гореща потна
сутрин
цигара със кафе
и бързане
за никъде
изпълнено с мечта
за връщане
и дълги мигове
на живот
извън тялото
и в него
без мен...  

Будна ли си?
Малко Те наболява врата?
Спа цяла нощ с ухо до сърцето ми
и ръката Ти беше във моята.
Трепериш ли?
Нали поиска да Ти обясня
за своя страх.
Е, това е –
една нощ само
сънувах сън без Тебе
и разбрах
бях срещнал най-големия си страх.


Автор: marcusjunius

Няма коментари: